Poverení zamestnanci mesta začnú od pondelka 8. apríla roznášať do domácností rozhodnutia k miestnym daniam a poplatkom (daň z nehnuteľností, daň za psa a poplatok za komunálny odpad). Daňovníci dostanú rozhodnutie do vlastných rúk.
Fyzické osoby s aktivovanou elektronickou schránkou a všetky právnické osoby na území mesta už dostali rozhodnutia v elektronickej forme. Daň je možné zaplatiť naraz alebo v dvoch splátkach. Prvú splátku je potrebné uhradiť do 15 dní od právoplatnosti rozhodnutia a druhú splátku do 30. septembra 2024.
Miestne dane a poplatky sú dôležitým príjmom mestského rozpočtu. Financuje sa z nich množstvo úloh, ktoré je podľa zákona samospráva povinná vykonávať, napríklad udržiavanie čistoty verejných priestorov, údržba zelene, oprava chodníkov, údržba cintorínov a mestských budov či vývoz komunálneho odpadu. Prakticky to znamená, že peniaze obyvateľov zostávajú v našom meste.
Aby ste sa vyhli čakaniu v rade pri pokladni, prosíme vás – ak je to možné – aby ste uprednostnili bezhotovostnú platbu na účet mesta. Prosíme tiež, aby ste mali označené schránky a zvončeky.
MsÚ
Deň rodiny už v nedeľu 15. júna
V nedeľu 15. júna sa na školskom dvore Spojenej školy sv. F. Assiského uskutoční tradičný Deň…
Dodatočný vývoz plastového odpadu pre celé mesto – streda 18. júna
V poslednom minuloročnom vydaní Malackého hlasu (22/2024) sme uverejnili rozpis vývozu triedeného…