Poverení zamestnanci mesta v týchto dňoch roznášajú do domácností rozhodnutia k miestnym daniam a poplatkom (daň z nehnuteľností, daň za psa a poplatok za komunálny odpad). Daňovníci dostanú rozhodnutie do vlastných rúk.
Fyzické osoby s aktivovanou elektronickou schránkou a všetky právnické osoby na území mesta už dostali rozhodnutia v elektronickej forme. Daň je možné zaplatiť naraz alebo v dvoch splátkach. Prvú splátku je potrebné uhradiť do 15 dní od právoplatnosti rozhodnutia a druhú splátku do 30. septembra 2023.
Miestne dane a poplatky sú dôležitým príjmom mestského rozpočtu. Financuje sa z nich množstvo úloh, ktoré je podľa zákona samospráva povinná vykonávať, napríklad udržiavanie čistoty verejných priestorov, údržba zelene, oprava chodníkov, údržba cintorínov a mestských budov či vývoz komunálneho odpadu,“ vysvetľuje prednostka mestského úradu Ľubica Čikošová a dodáva: „Jednoducho povedané, naše peniaze zostávajú v našom meste,“
Aby ste sa vyhli čakaniu v rade pri pokladni, prosíme vás – ak je to možné – aby ste uprednostnili bezhotovostnú platbu na účet mesta. Prosíme tiež, aby ste mali označené schránky a zvončeky.
MsÚ
Malačania sa stále držia čela, zvládli nervák vo Veľkých Ludinciach
Futbalisti FC Žolík Malacky zvíťazili v 13. kole 3. ligy Západ na ihrisku TJ Družstevník Veľké…
MCK hľadá zamestnanca na pozíciu referent ekonomického oddelenia
Mestské centrum kultúry hľadá zamestnanca na pracovnú pozíciu s názvom: Samostatný odborný…