1. 4. 2008
Marketingový deň v Skalici

Mesto Skalica láka turistov všetkými možnými spôsobmi. Jednou z foriem bol aj marketingový deň 27. 3., na ktorý organizátori pozvali zástupcov turisticko-informačných a cestovných kancelárií zo Slovenska i z Čiech. Bohatý celodenný program spojený s prehliadkami pamätihodností, prírodných atraktivít a ochutnávkami miestnych špecialít nebol len prezentáciou mesta, ale inšpiráciou pre ostatných.

Účastníci mohli otvorene klásť aj otázky na telo: ako si mesto školí sprievodcov, koľko im platí, koľko na školenia sprievodcov ročne vyčleňuje rozpočet mesta, z čoho financujú dokonalú podporu cestovného ruchu prostredníctvom množstva propagačných materiálov, ktoré sú vydané osobitne o každej zaujímavosti. V prospech hostí bola zabezpečená i organizácia spoločného obeda, keď pri každom stole sedel jeden domáci, aby návštevníci mohli využiť osobnejší kontakt na otázky, ktoré ich zaujímali.

Profesionálny prístup, pohostinnosť, odborná spôsobilosť a vedomosti sprievodcov vzbudili v účastníkoch oprávnený obdiv. Podľa vedúceho oddelenia strategického rozvoja a marketingu MsÚ v Skalici Ing. Vladislava Horňáka aj štatistické ukazovatele potvrdzujú, že skalická stratégia cestovného ruchu prináša ovocie v narastajúcom počte návštevníkov mesta, TIK-u, v záujme o špecifické sprievodcovské služby a silnejúcej turistickej príťažlivosti kráľovského mesta na Záhorí.

Ďalšie
Spoločnosť
Zdravotníctvo
6. 11. 2025
Vďaka za každú kvapku krvi

Vpriestoroch štátneho gymnázia sa už po tretíkrát vtomto roku konala Prednostova kvapka krvi.…

Zobraziť celý článok
Samospráva
Spoločnosť
Rozvoj
Investície
6. 11. 2025
Prichádzajú ďalšie eurofondy

Začiatkom októbra sme informovali, že mesto získalo dotáciu 2,8 milióna € na centrum pre deti so…

Zobraziť celý článok