1. 4. 2008
Marketingový deň v Skalici

Mesto Skalica láka turistov všetkými možnými spôsobmi. Jednou z foriem bol aj marketingový deň 27. 3., na ktorý organizátori pozvali zástupcov turisticko-informačných a cestovných kancelárií zo Slovenska i z Čiech. Bohatý celodenný program spojený s prehliadkami pamätihodností, prírodných atraktivít a ochutnávkami miestnych špecialít nebol len prezentáciou mesta, ale inšpiráciou pre ostatných.

Účastníci mohli otvorene klásť aj otázky na telo: ako si mesto školí sprievodcov, koľko im platí, koľko na školenia sprievodcov ročne vyčleňuje rozpočet mesta, z čoho financujú dokonalú podporu cestovného ruchu prostredníctvom množstva propagačných materiálov, ktoré sú vydané osobitne o každej zaujímavosti. V prospech hostí bola zabezpečená i organizácia spoločného obeda, keď pri každom stole sedel jeden domáci, aby návštevníci mohli využiť osobnejší kontakt na otázky, ktoré ich zaujímali.

Profesionálny prístup, pohostinnosť, odborná spôsobilosť a vedomosti sprievodcov vzbudili v účastníkoch oprávnený obdiv. Podľa vedúceho oddelenia strategického rozvoja a marketingu MsÚ v Skalici Ing. Vladislava Horňáka aj štatistické ukazovatele potvrdzujú, že skalická stratégia cestovného ruchu prináša ovocie v narastajúcom počte návštevníkov mesta, TIK-u, v záujme o špecifické sprievodcovské služby a silnejúcej turistickej príťažlivosti kráľovského mesta na Záhorí.

Ďalšie
Samospráva
Spoločnosť
26. 1. 2023
Špeciálna prokuratúra zastavila stíhanie primátora

 „Je nepochybné, že sa nestal skutok, pre ktorý sa vedie trestné stíhanie,“ píše sa v…

Zobraziť celý článok
Spoločnosť
Kultúra
25. 1. 2023
Múzeum vydalo nový zborník

MCK Malacky - Múzeum Michala Tillnera vydalo nový zborník Malacky a okolie 15, zameraný na…

Zobraziť celý článok