Poverení zamestnanci mesta začnú od pondelka 8. apríla roznášať do domácností rozhodnutia k miestnym daniam a poplatkom (daň z nehnuteľností, daň za psa a poplatok za komunálny odpad). Daňovníci dostanú rozhodnutie do vlastných rúk.
Fyzické osoby s aktivovanou elektronickou schránkou a všetky právnické osoby na území mesta už dostali rozhodnutia v elektronickej forme. Daň je možné zaplatiť naraz alebo v dvoch splátkach. Prvú splátku je potrebné uhradiť do 15 dní od právoplatnosti rozhodnutia a druhú splátku do 30. septembra 2024.
Miestne dane a poplatky sú dôležitým príjmom mestského rozpočtu. Financuje sa z nich množstvo úloh, ktoré je podľa zákona samospráva povinná vykonávať, napríklad udržiavanie čistoty verejných priestorov, údržba zelene, oprava chodníkov, údržba cintorínov a mestských budov či vývoz komunálneho odpadu. Prakticky to znamená, že peniaze obyvateľov zostávajú v našom meste.
Aby ste sa vyhli čakaniu v rade pri pokladni, prosíme vás – ak je to možné – aby ste uprednostnili bezhotovostnú platbu na účet mesta. Prosíme tiež, aby ste mali označené schránky a zvončeky.
MsÚ
Prerušenie distribúcie elektriny na ulici Svätoplukova v pondelok 7. júla
Západoslovenská distribučná oznamuje, že zdôvodu vykonávania plánovanej práce na zariadeniach…
Areál Základnej školy Dr. J. Dérera zatvorený do odvolania
Vedenie Základnej školy Dr. J. Dérera informuje, že až do odvolania je zatvorený areál školy.…