Poverení zamestnanci mesta v týchto dňoch (od piatku 4. apríla do nedele 4. mája 2025) roznášajú do domácností rozhodnutia k miestnym daniam a poplatkom (daň z nehnuteľností, daň za psa a poplatok za komunálny odpad). Daňovníci dostanú rozhodnutie do vlastných rúk.
Fyzické osoby s aktivovanou elektronickou schránkou a všetky právnické osoby na území mesta už dostali rozhodnutia v elektronickej forme.
Daň je možné zaplatiť naraz alebo v dvoch splátkach. Prvú splátku je potrebné uhradiť do 15 dní od právoplatnosti rozhodnutia a druhú splátku do 30. septembra 2025.
Miestne dane a poplatky sú dôležitým príjmom mestského rozpočtu. Financuje sa z nich množstvo úloh, ktoré je podľa zákona samospráva povinná vykonávať, napríklad udržiavanie čistoty verejných priestorov, údržba zelene, oprava chodníkov, údržba cintorínov a mestských budov či vývoz komunálneho odpadu. Znamená to, že peniaze obyvateľov zostávajú v našom meste.
Aby ste sa vyhli čakaniu v rade pri pokladni, prosíme vás – ak je to možné – aby ste uprednostnili bezhotovostnú platbu na účet mesta. Nezabudnite uviesť správny variabilný symbol, uvedený v rozhodnutí. Prosíme tiež, aby ste mali označené schránky a zvončeky.
MsÚ
Mladí Záhoráci vybojovali v Dánsku skvelý výsledok
Mladší dorastenci do 16 rokov tímu HC Záhoráci sa počas sviatkov Veľkej noci predstavili na…
Prvomájové Malacky už o pár dní
Tohtoročné Prvomájové Malacky sa budú konať vo štvrtok 1. mája vZámockom parku. Od 10. hodiny…