Mestský úrad Malacky oznamuje, že v sobotu 1. mája začnú poverení zamestnanci mesta roznášať do domácností rozhodnutia k miestnym daniam a poplatkom (daň z nehnuteľností, daň za psa a poplatok za komunálny odpad). Daňovníci dostanú rozhodnutie osobne do vlastných rúk.
Fyzické osoby s aktivovanou elektronickou schránkou a tiež všetky právnické osoby na území mesta už dostali rozhodnutia v elektronickej forme.
Daň je možné zaplatiť naraz alebo v dvoch splátkach – v tomto prípade je prvá splátka dane splatná do 15 dní od nadobudnutia právoplatnosti rozhodnutia a druhú splátku je potrebné uhradiť do 30. septembra 2021.
Prosíme daňovníkov:
• uprednostnite bezhotovostnú platbu priamo na účet mesta Malacky s presným uvedením variabilného symbolu. Tieto údaje sú uvedené v každom rozhodnutí.
• môžete zaplatiť aj priamo cez QR kód, ktorý je takisto uvedený v každom rozhodnutí,
• platbu osobne v pokladni mestského úradu využite iba v nevyhnutnom prípade (Mestský úrad, Bernolákova 5188/1A, Klientske centrum, prízemie),
• označte si schránky a zvončeky (uľahčíte tým prácu doručovateľom),
• pri preberaní zásielky majte prekryté dýchacie cesty (rúško, respirátor, šatka),
• pri podpise doručenky odporúčame, aby ste mali vlastné pero.
Ďakujeme za vaše pochopenie a ústretovosť.
MsÚ