Mestský úrad Malacky oznamuje verejnosti, že od pondelka 23. novembra 2020 naďalej platí pre klientov vstup do budovy Mestského úradu v Malackách v obmedzenom režime.
Klientske centrum Mestského úradu Malacky má úradné hodiny:
Pondelok: od 08.00h do 11.00h
od 13.00h do 15.00h
Utorok: od 08.00h do 11.00h
od 13.00h do 15.00h
Streda: od 08.00h do 11.00h
od 14.00h do 17,00h
Štvrtok: od 08.00h do 11.00h
od 13.00h do 15.00h
Piatok: od 08.00h do 11.00h
Osvedčovanie listín a podpisov sa vykonáva len po telefonickej dohode – kontakt: 034/79 66 121 alebo 034/79 66 122.
Na ostatné oddelenia mestského úradu platí telefonická, mailová a elektronická komunikácia v čase úradných hodín jednotlivých oddelení.
Osobné stretnutie na jednotlivý útvar a oddelenie je možné len
po predchádzajúcej dohode (telefonicky, mailom) v čase úradných hodín.
Všetky dokumenty (podania, žiadosti atď.) je možné odovzdávať len cez podateľňu.
Informácie klientom môže poskytnúť aj spojovateľ – informátor na tel. čísle 034/ 79 66 100 alebo priamo na recepcii Mestského úradu Malacky.
Obedňajšia prestávka Mestského úradu Malacky je v čase 11.30 h – 13.00 h.
Zároveň upozorňujeme na dodržiavanie týchto opatrení:
– vstup do budovy usmerňuje recepčný mestského úradu
– vstup do budovy len s ochranným rúškom
– vstup do priestorov budovy po dezinfekcii rúk
– odstup klientov v budove 2 m
Za pochopenie ďakujeme.
MsÚ Malacky