Mestský úrad v Malackách funguje od 1. februára s novou štruktúrou. Podstatou vykonaných zmien nie je zníženie alebo zvýšenie počtu funkčných miest, ale zefektívnenie niektorých riadiacich procesov prostredníctvom ich presunutia na oddelenie, ktoré je k nim svojou agendou bližšie. „Išlo teda o presun procesov a funkčných miest v rámci existujúcich oddelení MsÚ,“ povedal prednosta MsÚ D. Vavrinec.
Hlavnou zmenou podľa neho je presunutie referátu projektového riadenia z právneho oddelenia na oddelenie územného rozvoja a životného prostredia, kde môže plynule vychádzať z činnosti stavebného úradu a investičných zámerov realizovaných pre mesto prostredníctvom tohto oddelenia. O zmene organizačného poriadku rozhodol primátor mesta J. Ondrejka na základe kompetencií, ktoré mu vyplývajú zo zákona o obecnom zriadení.
-tabu-
Zber stromčekov sa začne 10. januára
Zber stromčekov v Malackách sa uskutoční v termínoch: sídliská: 10. január a 21. január …
Mestský úrad má v utorok 31. decembra skrátené úradné hodiny
Mestský úrad Malacky oznamuje verejnosti, že v utorok 31. decembra budú skrátené úradné hodiny do…