Podnet, ktorý príde, najskôr potvrdí administrátor a odošle ho samospráve. O jeho odoslaní dostane obyvateľ e-mailovú notifikáciu. Po zverejnení podnetu samospráva odpovedá, či a ako ho bude riešiť. Ak mesto Malacky nezašle prvú odpoveď do štrnástich dní od pridania podnetu, podnet je v systéme automaticky verejne označený ako „neriešený“. Ak však podnet nepatrí do kompetencie mesta, môže zmeniť zodpovednosť za jeho riešenie na iný subjekt.
Primátor Malaciek Juraj Říha: „Portál Odkaz pre starostu považujeme za veľmi jednoduchý a ústretový pre užívateľov. Okrem toho, ideme takpovediac s kožou na trh, keďže súhlasíme, aby všetky odpovede našich zamestnancov boli zverejnené. Považujeme to však za vyšší stupeň verejnej kontroly. Sme si tiež vedomí, že sa dostaneme do rebríčka hodnotenia samospráv a sami sme zvedaví, ako sa umiestnime.“
Podľa informácií Inštitútu pre dobre spravovanú spoločnosť, ktorá prevádzkuje portál www.odkazprestarostu.sk, najčastejšími podnetmi sú cesty, chodníky, dopravné značenia, neporiadok na verejných priestranstvách a znečistenie životného prostredia.
Ľ.Pilzová
Prerušenie distribúcie elektriny 23. júla
Západoslovenská distribučná oznamuje, že z dôvodu vykonávania plánovanej práce na zariadeniach…
Detská herňa Inkubík je od stredy 16. júla do piatku 18. júla zatvorená
MsÚ Malacky oznamuje občanom, že detská herňa Inkubík v budove mestského úradu je od stredy 16.…