Podnet, ktorý príde, najskôr potvrdí administrátor a odošle ho samospráve. O jeho odoslaní dostane obyvateľ e-mailovú notifikáciu. Po zverejnení podnetu samospráva odpovedá, či a ako ho bude riešiť. Ak mesto Malacky nezašle prvú odpoveď do štrnástich dní od pridania podnetu, podnet je v systéme automaticky verejne označený ako „neriešený“. Ak však podnet nepatrí do kompetencie mesta, môže zmeniť zodpovednosť za jeho riešenie na iný subjekt.
Primátor Malaciek Juraj Říha: „Portál Odkaz pre starostu považujeme za veľmi jednoduchý a ústretový pre užívateľov. Okrem toho, ideme takpovediac s kožou na trh, keďže súhlasíme, aby všetky odpovede našich zamestnancov boli zverejnené. Považujeme to však za vyšší stupeň verejnej kontroly. Sme si tiež vedomí, že sa dostaneme do rebríčka hodnotenia samospráv a sami sme zvedaví, ako sa umiestnime.“
Podľa informácií Inštitútu pre dobre spravovanú spoločnosť, ktorá prevádzkuje portál www.odkazprestarostu.sk, najčastejšími podnetmi sú cesty, chodníky, dopravné značenia, neporiadok na verejných priestranstvách a znečistenie životného prostredia.
Ľ.Pilzová
TEKOS ponúka čerstvý i zrelý kompost
TEKOS Malacky informuje, že už je hotový prvý kompost znovej kompostárne. Je kdispozícii zabalený…
Zber objemného odpadu: 4. – 8. novembra
Jesenný zber objemného odpadu sa uskutoční začiatkom novembra. Obyvatelia budú odovzdávať svoj…