Kontaktné centrum Bratislavskej vodárenskej spoločnosti prestane 30. novembra 2023 poskytovať svoje služby. Kontaktné centrum v Malackách patrilo k dlhodobo najmenej vyťaženým.
Zákazníci z tohto regiónu môžu využívať služby kontaktného centra v Senici, Pezinku alebo v Bratislave. KC v Bratislave v OC Central je otvorené sedem dní v týždni v čase od 10.00 do 20.00 hodiny. V prípade, ak nepotrebujú osobnú konzultáciu, môžu na komunikáciu využiť Zákaznícky portál BVS, ktorý používa už viac ako 65 tisíc zákazníkov. BVS je možné kontaktovať aj telefonicky prostredníctvom call centra počas novozavedených predĺžených zákazníckych hodín.
„Našim cieľom je sústrediť sa na elektronické služby pre zákazníkov, ktoré nie sú obmedzené časovo ani regionálne, čo sa nám aj darí. Prejavilo sa to v poklese návštevnosti kontaktného centra v Malackách. Optimalizácia siete našich kontaktných centier nám pomôže sústrediť všetky disponibilné zdroje do našich priorít, ktorými sú investície nevyhnutné do opravy infraštruktúry,“ povedal generálny riaditeľ BVS Ivan Peschl.
Kontaktné centrum v Malackách patrilo k dlhodobo najmenej vyťaženým kontaktným centrám z pohľadu návštevnosti aj z pohľadu doručených záznamov.
Text: -ts-, foto: -jh-

Prerušenie distribúcie elektriny na ulici Svätoplukova v pondelok 7. júla
Západoslovenská distribučná oznamuje, že zdôvodu vykonávania plánovanej práce na zariadeniach…
Areál Základnej školy Dr. J. Dérera zatvorený do odvolania
Vedenie Základnej školy Dr. J. Dérera informuje, že až do odvolania je zatvorený areál školy.…