„Vo štvrtok sme dosypali križovatky, kde to autá rozjazdili a 9. 1. sa dosypala Brnianska, Záhorácka a Cesta mládeže,“ upresnil J. Bátory, no neodpovedal na otázku, prečo nie je očistený chodník vedľa MsÚ, ku vchodu na MsP a okolo mestských garáží, kde sa na rohu navyše nebezpečne čnie ako sklo číry veľký ľadový cíp.
Od ľadu sa na predpoludňajšom slnku jagala aj cesta, ktorá pokračuje z Továrenskej v smere na Plavecký Štvrtok a nebolo príjemné stretať sa s ťažkými vozidlami a kamiónmi, ktoré prichádzali v protismere na strane rybníka. „Mesto zodpovedá iba za komunikácie v intraviláne,“ dozvedeli sme sa a na MsÚ sa nám nepodarilo zistiť, kto je za uvedený úsek zodpovedný. „Bola to účelová komunikácia ministerstva obrany, zrejme je to štátna cesta,“ povedal prednosta MsÚ Dušan Vavrinec.
Na otázku, či mesto nepomýšľa na modernejšie a účinnejšie spôsoby údržby, prednosta MsÚ zareagoval slovami: „Trafili ste klinec po hlavičke. Investície do prostriedkov, ktoré sa používajú na zimnú údržbu, sú dlhodobo podkapitalizované. Techniku vlastní mestská spoločnosť, ktorá roky využíva starú, hoci udržiavanú a funkčnú techniku. Tento fakt neumožňuje využiť iné progresívne prístupy a technológie. Podľa môjho názoru vozový park nespĺňa súčasné požiadavky na efektívnu údržbu. Keby spoločnosť TEKOS, s. r. o., zmodernizovala vozový park, určite by sa to odrazilo na kvalite a väčšej spokojnosti občanov. Samozrejme, nie je to len otázka strojov, ale aj zodpovedného prístupu zamestnancov.“
Text, foto: Tatiana Búbelová
Prezident v Malackách
Zatiaľ každý prezident, ktorého mala Slovenská republika, zavítal do Malaciek. Po Michalovi…
Holokaust a umelá inteligencia. Moderná výučba dejepisu
Dejepis nemusí byť len o faktoch, menách, názvoch a dátumoch. Ak sa k nim pridajú moderné…