Katalóg firiem obsahuje 275 položiek
V inzercii sa nachádza 4 inzerátov
Prezrite si užívateľské galérie!
Registrovaných 2588 užívateľov
Komentár pri aktualite:
Mestská autobusová doprava v našom okresnom meste, v Malackách funguje v rôznych podobách a rozsahu už od...
Pridal: Ing.. Stanislav Blusk, .
02.12.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac DECEMBER 2022
02.11.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac NOVEMBER 2022
11.10.2022 | Jesenná deratizácia
03.10.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac OKTÓBER 2022
Podľa primátora Juraja Říhu sa ukázalo, že to bolo dobré rozhodnutie:. „Nová forma komunikácie s Malačanmi sa osvedčila a aj vďaka Odkazu zlepšujeme tvár nášho mesta a život v ňom. Pred rokom som povedal, že ideme s kožou na trh, keďže všetky odpovede za mesto sú zverejňované. Aj tento rozmer verejnej kontroly sme ustáli. Vždy je však čo zlepšovať. Som si vedomý, že máme určité rezervy, a na nich budeme pracovať.“
Oblasti s najvyšším počtom podnetov
• cesty a chodníky (výtlky, schody, bariéry, obrubníky)
• verejné služby (kanalizácia, osvetlenie, školy, MHD)
• parkovanie
• dopravné značenie (prechody pre chodcov, semafory)
• zeleň a životné prostredie
• mestský mobiliár (koše, detské ihriská, lavičky)
Nie všetko sa však musí nahlasovať cez Odkaz pre starostu. S niektorými podnetmi sa môžete obrátiť priamo na mestský úrad či Tekos.
Ako funguje Odkaz pre starostu
Podnety sa dajú posielať cez internetovú stránku www.odkazprestarostu.sk alebo prostredníctvom aplikácie z mobilov s operačnými systémami Android, iOS alebo Windows Phone. Podnet by sa mal týkať verejného priestoru a musí obsahovať názov, stručný opis, ulicu a fotografiu. Vulgarizmy a osobné útoky voči konkrétnym ľuďom sú neprípustné. Podnet od občana sa najskôr dostane do centrály Odkazu pre starostu - k administrátorovi, určenému pre kontakt s Malackami. Skontroluje, či podnet zodpovedá podmienkam (či neobsahuje vulgarizmy alebo osobné obvinenia), zverejní ho na webovej stránke www.odkazprestarostu.sk a pošle kontaktnému zamestnancovi Mestského úradu Malacky. Ten určí zodpovednosť konkrétneho útvaru MsÚ za riešenie podnetu. Občan by mal do 14 dní dostať odpoveď, čo sa s problémom bude robiť. Ak samospráva neodpovie, podnet na webovej stránke dostane výrazné označenie NERIEŠENÝ. Celá komunikácia samosprávy s občanom je zverejnená.
Text: Ľ. Pilzová, grafika: S. Osuský
Pre pridanie komentára musíte byť zaregistrovaný a prihlásený!
Zatiaľ nebol pridaný žiadny komentár