V mesiaci máj sa dvakrát stalo, že autobusová linka z Bratislavy do Malaciek v ranných hodinách vynechala a cestujúci, ktorí sa potrebovali dostať do práce, z viny spoločnosti Slovak Lines meškali. „Takáto situácia sa vyskytla len dvakrát, čo nás samozrejme mrzí. Dôvodom bolo zlyhanie ľudského faktora,“ uviedla hovorkyňa Slovak Lines, a. s..
"Pracovníci, ktorí tento stav spôsobili, boli ihneď personálne riešení. Spoj dňa 7. 5. vynechal z viny vodiča autobusu. Za opakované porušenie pracovnej disciplíny s týmto vodičom rozviažeme pracovný pomer. Aj druhé vynechanie spoja zapríčinila absencia vodiča, ale aj následné nesprávne riešenie službukonajúceho dispečera. S dispečerom sa ešte v ten deň konalo disciplinárny pohovor,“ vysvetlila Eva Vozárová a dodala, že spoločnosť Slovak Lines sa ospravedlňuje všetkým cestujúcim, ktorí vynechanými spojmi plánovali cestovať a vznikli im nečakané problémy.
Podľa Evy Vozárovej spoločnosť denne v pracovných dňoch prepraví iba na prímestských linkách asi 60 000 ľudí. „Vynakladáme úsilie na to, aby si každý náš zamestnanec bol vedomý, že hodnotenie jeho práce závisí hlavne od spokojnosti cestujúcich, pričom množstvo našich zamestnancov si vykonáva svoju prácu naozaj svedomito,“ ubezpečila na záver.