Cestujúci, ktorí sa v pondelok 19. 5. potrebovali dostať autobusom na Záhorie do práce, čakali v Bratislave na Patrónke darmo. Spoj, ktorý mal odchádzať o 7.10 h, vôbec nešiel. Keby ich nezachránil autobus spoločnosti Doprávia z obce Závod, ktorý mal dokonca lístky o 5 Sk lacnejšie, dočkali by nasledujúceho autobusu takmer o hodinu.
Keďže situácia sa opakovala v krátkom čase už po druhý raz (ten istý spoj vynechal aj 7. 5.), požiadali sme o vysvetlenie hovorkyňu Slovak lines Evu Vozárovú. Okrem iného nás zaujímalo i to, prečo o skutočnosti, že spoj nebol vypravený, nevedeli telefonisti horúcej linky Slovak lines, a teda nemohli dať cestujúcim odpoveď, či majú čakať, či autobus len mešká alebo čo sa vlastne stalo.
Cestovanie za prácou z Bratislavy na Záhorie nie je zriedkavé, no len máloktorý zamestnávateľ by toleroval opakované neskoré príchody, hoci zavinené dopravnou spoločnosťou. Zdá sa však, že SAD si z toho veľkú hlavu nerobí. V opačnom prípade by aspoň v televízii či tlači oznámili príčiny výpadku spoja na konkrétnej trase a cestujúcim by sa ospravedlnili. S vyjadrením Slovak lines cestujúcu verejnosť oboznámime, len čo nám ho spoločnosť doručí.