Článok z Malacky.sk Pošta nestíha ani po rekonštrukcii (21.11.2012)

„Servis pošty je otrasný. Za celý týždeň som sa nedostala na rad, keď som si chcela medzi 15.00 a 16.00 h vyzdvihnúť doporučenú zásielku. Chodím do práce a potom musím ísť po dcéru do škôlky. Každý deň som sa postavila do radu na prebratie zásielky. Po 20 minútach som to musela vzdať, aby som stihla škôlku, lebo som sa nedostala ani k vnútorným dverám pošty,“ píše nám rozhorčená pisateľka.

„V sobotu sa pri dverách pošty nadarmo otočilo veľa ľudí v rovnakom čase ako ja, keďže bol sviatok, ktorý ľudia ako sviatok nevnímajú, a preto netušili, prečo je v sobotu zatvorená pošta. Na dverách sa nenachádzal nijaký oznam, dokonca ani otváracie hodiny. Všetko je až na vnútorných dverách. Nikto nezistil, čo sa deje a prečo. Poplatky sa stále dvíhajú, ale kvalita je na bode mrazu,“ pokračuje pisateľka. Čo na to hovorí vedúca pošty M. Nečasová?

„Bohužiaľ, medzi 15.00 a 16.00 h prichádzajú s poštou všetky malacké úrady a firmy. Nemáme možnosť odčleniť ich od bežných zákazníkov. Napriek tomu podľa našich zistení vybavenie netrvá dlhšie než 7 až 15 minút,“ bráni sa vedúca pošty. „Označenie pošty a otváracie hodiny na viditeľnom mieste naša správa majetku už rok rieši s majiteľom budovy, u ktorého sme v prenájme a on si nijaké zásahy do vonkajších priestorov neželá,“ prízvukuje M. Nečasová.

Na pošte sa však šepká o novinkách, ktoré celú Slovenskú poštu zasiahnu už od nasledujúceho roka. Nikto zatiaľ presne nevie, aké budú. Hovorí sa len o nových druhoch služieb, ktoré má pošta svojim klientom poskytovať. Necháme sa prekvapiť, či pôjde o zmeny k lepšiemu.   

Text, foto: T. Búbelová


Pridal: Odelenie UKaVV
URL: http://www.malacky.sk/index.php?page=clanok_cely&id=3423