Verejnosti slúži nové kontaktné centrum Bratislavskej vodárenskej spoločnosti (BVS). Nájdete ho na Továrenskej ulici v Malackách. BVS ešte donedávna sídlila v centre mesta na Malom námestí, no podľa generálneho riaditeľa BVS Petra Olajoša boli priestory drahé a pre verejnosť neatraktívne. „Preto sme zmenili nielen dizajn interiéru, ale aj samotné priestory. Naším cieľom je poskytovať v celom regióne, kde BVS pôsobí, kvalitné a dostupné služby pri čo najnižších nákladoch,“ povedal P. Olajoš.
Kontaktné centrum na Továrenskej 6171/B1 je otvorené počas pracovných dní od 8.00 do 15.00 h, každú stredu do 17.00 h. Práve dostupnosť služieb vyvoláva otázky, keďže sa klientske centrum premiestnilo z centra mesta na jeho okraj. „Je síce výborné mať priestory v úplnom centre mesta, lenže keď sa tam nedá parkovať, zákazníkovi urobíme viac stresu ako úžitku. A to nehovorím o našich zamestnancoch, ktorí si tiež musia zabezpečiť parkovanie. Čiže keď sme hľadali nové priestory, mal som dve podmienky – aby boli väčšie a aby to bolo na mieste, kde zákazník bez problémov a zadarmo zaparkuje. Nehovoriac o tom, že nové priestory už aj vyzerajú tak, ako by mali vyzerať v 21. storočí,“ vysvetľuje riaditeľ spoločnosti.
Pre zákazníkov sú určené dve parkovacie miesta pred klientskym centrom, ďalšie dve sú pre zamestnancov, no v prípade potreby vedia poslúžiť aj klientom. Zaparkovať sa dá aj v neďalekom nákupnom centre Malavia.
Okrem bežných požiadaviek budú môcť obyvatelia vybaviť aj technické konzultácie v oblasti vodovodných alebo kanalizačných prípojok. Túto agendu má na starosti Oddelenie vyjadrovacích činností. V Malackách bude k dispozícii vždy v pondelok, stredu a piatok. „Vyjadrovacie oddelenie slúži ľuďom, ktorí si idú postaviť vlastnú nehnuteľnosť, prípadne developerom lokálnejšieho charakteru, teda nie nejakej mamutej firme, ktorá na to má vlastný inžiniering. Slúži na to, aby ste si mohli reálne pozrieť v mapových podkladoch, ako sú vedené inžinierske siete, na čo sa dá napojiť a kde sa dá napojiť. Dnes už nemáme veľký problém v tom, ako vás napojíme, pretože kapacita je dostatočná, ale problém je, kde vás napojíme. V súčasnosti sú stavebné pozemky na takých miestach, že nový žiadateľ potrebuje 200 až 500 metrov na to, aby sa napojil na reálnu sieť. Práve takéto prípady sa na diaľku nedajú vybaviť,“ upresnil P. Olajoš.
Do klientskeho centra môžete prísť počas otváracích hodín, no zároveň si konzultáciu môžete dohodnúť aj vopred prostredníctvom stránky BVS
cez tento odkaz. Objednanie na konkrétny termín šetrí klientovi čas a zároveň pomôže aj zamestnancom, ktorí si môžu vopred pripraviť podklady. Klientske centrum v Malackách slúži nielen Malačanom, ale aj obyvateľom celého okresu.
Kontaktné centrum BVS
Továrenská 6171/B1
pondelok, utorok, štvrtok, piatok 8.00 – 15.00 h
streda 8.00 – 17.00 h
Celoštátne call centrum:
0850 123 122 v pracovných dňoch 7.00 – 16.00 h (hovor je spoplatnený)
Text a foto: J. Hargaš
Pre pridanie komentára musíte byť zaregistrovaný a prihlásený!
Zatiaľ nebol pridaný žiadny komentár