Katalóg firiem obsahuje 275 položiek
V inzercii sa nachádza 4 inzerátov
Prezrite si užívateľské galérie!
Registrovaných 2588 užívateľov
Komentár pri aktualite:
Mestská autobusová doprava v našom okresnom meste, v Malackách funguje v rôznych podobách a rozsahu už od...
Pridal: Ing.. Stanislav Blusk, .
02.12.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac DECEMBER 2022
02.11.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac NOVEMBER 2022
11.10.2022 | Jesenná deratizácia
03.10.2022 | Plán činnosti vo vojenskom obvode na mesiac OKTÓBER 2022
Prioritou Združenia miest a obcí Záhoria bude cestovný ruch
Zdroj: Týždenník pre Záhorie, Strana: 3, Autor: INGRID SOCHOROVÁ, Dátum: 06.05.2013
Členovia sa na tom uzniesli na ostatnom sneme. Za nového predsedu združenia bol zvolený primátor Skalice Stanislav Chovanec.
SKALICA. Snem Združenia miest a obcí Záhoria (ZOZO) zasadá tradične vždy pred snemom Združenia miest a obcí Slovenska (ZMOS). Ďalšie dva roky bude združeniu predsedať skalický primátor Stanislav Chovanec. Mesto Skalica sa dlhodobo zameriava na turizmus. Prioritou Združenia miest a obcí Záhoria bude príznačne rozvoj cestovného ruchu.
Kritika čerpania financií
Ako pre miestnu televíziu povedal Stanislav Chovanec, na sneme opäť zaznelo veľa kritiky na čerpanie finančných prostriedkov a s ním spojených podmienok v rámci eurofondov. Tiež bola veľmi kriticky hodnotená skutočnosť, že napriek dohode v rámci ZMOS-u o dvojročnom striedaní funkcie predsedu medzi primátormi miest a starostami obcí, táto nebude celkom dodržaná.
Účastníci snemu naopak veľmi pozitívne zhodnotili najmä spoločnú prezentáciu okresov Skalica, Senica a Malacky na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Internacional Travel Fair (ITF) Slovakiatour 2013, ktorý sa uskutočnil v Bratislave – Inchebe v dňoch 24. až 27. januára tohto roku.
Propagovať značku Záhorie Skalica sa na expozícii Záhoria podieľala ako hlavný koordinátor, mesto je dlhodobo orientované na turizmus a s jeho rozvojom má niekoľkoročné bohaté skúsenosti, pričom v tomto smere dosahuje skvelé výsledky. Primátori okresných miest a predstavitelia kraja na veľtrhu zároveň uviedli do života nové logo ZOZO.
„Myslím si, že musíme ešte intenzívnejšie propagovať našu spoločnú značku Záhorie, aby sme ďalej prehlbovali a upevňovali jednotu v rámci tohto regiónu a rozvíjali aktivity predovšetkým v oblasti cestovného ruchu. Tam vidím stále veľký potenciál, ktorý nás môže zviditeľniť. Zároveň
je tiež veľmi dôležité, že to môže priniesť aj pracovné príležitosti, čo je pre mňa určite prioritou,“ vyjadril sa Stanislav Chovanec.