Malacky.sk: Občan

Dnes je 10.12.2022. Čas načítania stránky: 09:21:35. Meniny má Radúz.



   




Navigácia <
Vyhľadávanie <
On-line služby <
Elektronická podateľňa

Katalóg firiem obsahuje 275 položiek

V inzercii sa nachádza 4 inzerátov

Prezrite si užívateľské galérie!

Registrovaných 2588 užívateľov
Naposledy pridané <
Voľný čas <
Mestské centrum kultúry - logo
Centrum voľného času - logo
ZUŠ Malacky - logo

Elektronické dotazníky <
RSS spravodajstvo <
Oznamy pre občanov <

Upozornenie na chybu Tlačiť

Sekretariát úradu

Vedúci oddelenia, prednosta úradu: Ing. Ľubica Čikošová

prednostka@malacky.sk; lubica.cikosova@malacky.sk; tel: 034/7966 111

Toto oddelenie zodpovedá a zabezpečuje najmä:

Organizácia porád a protokol
•    organizovanie porád a prípravu materiálov na rokovania primátora mesta, viceprimátora mesta a prednostky MsÚ,
•    spracovanie zápisníc z porád a stretnutí a ich doručovanie,
•    komplexná evidencia korešpondencie primátora mesta, viceprimátora mesta a prednostky MsÚ,
•    stretnutia príjem klientov, návštev štátnych a zahraničných delegácií,
•    centrálny zoznam a evidenciu agendy k sprístupneniu informácií.

 Zasadnutia orgánov mesta

•    prípravu zasadnutí orgánov mesta po stránke organizačnej, technickej a administratívnej,
•    spracovanie a rozoslanie pozvánok, materiálov a odborných podkladov a občerstvenia na zasadnutiach orgánov mesta,
•    spracovanie zápisníc, uznesení a správy o plnení uznesení MsZ, ich evidenciu a rozoslanie poslancom a spracovateľom a uverejnenie na internetovej stránke mesta,
•    evidencia interpelácií a podnetov, sledovanie ich plnenia a ich zverejňovanie,
•    evidenciu o poslancoch MsZ, komisiách MsZ a o ich rokovaniach.

Centrálny archív a dokumentačná činnosť
•    registratúru a centrálny archív písomností, orgánov mesta, organizačných útvarov mesta a oddelení MsÚ,
•    centrálnu evidenciu nariadení mesta a interných právnych noriem,
•    oznamy na Úradnej tabuli MsÚ.  


Dispečing a sklad
•    bezchybný technický stav služobných motorových vozidiel úradu a bezpečnú osobnú prepravu primátora mesta, viceprimátora mesta a ostatných zamestnancov, vrátane dokumentácie o používaní vozidiel,
•    skladové hospodárstvo a príjem a výdaj kancelárskych.

Personálna a mzdová politika
•    komplexnú agendu a plnenie úloh v oblasti personálnej práce a starostlivosti,
•    zvyšovanie kvalifikácie zamestnancov,
•    komplexnú mzdovú agendu zamestnancov mesta a orgánov mesta.

Voľby a referendum
•    komplexnú agendu pre voľby, referendum a zhromaždenia obyvateľov mesta.

CO, PO a BOZP
•    komplexnú agendu a plnenie úloh v oblasti civilnej ochrany, obrany a bezpečnosti štátu, krízového riadenia, hospodárskej mobilizácie, ochrany pred požiarmi, ochrany pred povodňami a ochrany zdravia pri práci.

Súčinnosť a spolupráca
•    s ostatnými oddeleniami MsÚ a organizáciami pri organizovaní verejných, spoločenských a kultúrnych akcií a podujatí mesta,
•    s ostatnými oddeleniami a organizáciami mesta pri príprave zasadnutí MsR a MsZ a spracovaní materiálov na rokovania orgánov mesta,
•    s príslušnými orgánmi štátnej správy a poisťovňami v danej oblasti.

Iné

•    koordinuje elektronizáciu služieb a procesov mestského úradu,
•    zabezpečuje centrálne obstaranie a evidenciu hardvéru a softvéru, bezpečnostnú politiku informačného systému, správu počítačovej siete, počítačov a tlačiarní, hlasovacích zariadení, internetu, kopírovacích strojov, .




Created by OXIDE, s.r.o.